Blogginnlegg om Inbound Marketing (5)
Hva er interaktiv markedsføring, og hvordan skaper dette flere leads?
Interaktiv markedsføring er en markedsstrategi som baserer seg på 1:1-kommunikasjon mellom bedrifter og deres potensielle kunder, basert på deres adferd. I dette innlegget vil du lære mer om hvordan du kan lykkes med interaktiv markedsføring.
Bruk av video i de ulike stadiene i kjøpsreisen: Del 3 av 3
I del tre av denne serien har vi fokus på video som virkemiddel i bunnen av kjøpstrakten. I beslutningsfasen dreier det seg om de små detaljene før et kjøp finner sted. I denne prosessen har en potensiell kjøper identifisert en løsning, og begynner ...
Bruk av video i de ulike stadiene i kjøpsreisen: Del 2 av 3
I forrige innlegg tok vi for oss hvordan du kan bruke video til å fange oppmerksomheten til potensielle kunder i erkjennelsesfasen. Nå skal vi se nærmere på midten av kjøpstrakten og hvilke typer video du kan benytte i denne fasen.
Bruk av video i de ulike stadiene i kjøpsreisen: Del 1 av 3
Bruk av video i markedsføringen din kan øke konverteringer med opptil 65 %. Men hvordan lager du de riktige videoene, og hvilken markedsføringsstrategi bør du implementere for å få mest mulig innvirkning? Svaret er enkelt: Fokuser på kundens ...
Videorapport fra INBOUND-konferansen dag 4
I siste videorapport fra INBOUND 2017, intervjuer vi markedssjef i Borregaard, Mats Hjørnevik, daglig leder i MarkedsPartner, Tore Berntsen og en rekke andre MarkedsPartner-folk. Noen stikkord er ny markedsføringsteknologi, chatboter, nye måter å ...
Video fra INBOUND-konferansen dag 3: Bedre innhold, ikke mer
I dagens video fra INBOUND i Boston, har vi snakket med Scott D. Meyer, som holdt foredraget "Do better, not more". Budskapet er at kvalitet trumfer kvantitet når det gjelder innhold. Meyer hadde tallene til å bevise det og ga håndfaste råd som ...
Videorapport fra INBOUND-konferansen dag 2
I dagens oppsummering av INBOUND-konferansen får du vite mer om Facebook TV (Watch), LinkedIn og HubSpots ferske produktnyheter, som ble presentert i dag.
Videorapport fra INBOUND-konferansen dag 1
MarkedsPartner er tilstede med 12 medarbeidere på INBOUND i Boston, verdens største konferanse for inbound marketing, som i år har 21 400 deltagere og 250 foredragsholdere. Her er videorapport fra dag 1.
Hvordan få flere leads når veksten stagnerer?
Sett at du er markedssjef og at dere allerede genererer leads gjennom inbound marketing-prinsippene. Men så ser du at antall kundehenvendelser stagnerer, og at dere ikke klarer å nå månedsmålene lenger. Hva gjør du da? I denne artikkelen deler jeg ...
HubSpot: Fordeler og ulemper
Har du oppdaget behovet for å organisere og håndtere dine digitale aktiviteter? Kanskje foretar du mange av de samme markedsføringsoppgavene om igjen og om igjen? Visste du at det finnes en løsning som lar deg redusere mengden av repeterende ...
Inbound vs. Account Based Marketing – motstandere eller lagkamerater?
Er det ikke typisk! Akkurat når jeg endelig har funnet svar på mange av utfordringene som jeg har hatt med markedsføring, gjennom inbound marketing, så dukker det selvfølgelig opp noe nytt. Account-Based Marketing (ABM) et begrep jeg stadig kommer ...