For ledere om strategi, markedsføring og salg

En blogg fra Intuvio

Blogginnlegg om Merkevarebygging

Slik lager du en god kommunikasjonsstrategi

Vi bombarderes av informasjon, og alle – både mennesker og merkevarer – vil snakke til oss og med oss. Kampen om oppmerksomheten er knallhard og kun de sterkeste og flinkeste blir lagt merke til. I denne artikkelen får du en oppskrift og sjekkliste ...

— Nå er det essensielt å kommunisere at bedriften din er open for business

Når det har gått hull i båten, og vann siver inn er det kun én ting å gjøre; Fikse båten — øse ut vannet, finne hullet og tette det igjen. Bare da kan du løfte blikket, og legge en plan for hvordan du skal komme deg til havn.

Den ultimate logotesten

Forleden var jeg uvitende deltaker i et testpanel. Merkevaren som skulle testes møtte meget krevende konkurranse. Tiden min var knapp, og jeg var ufokusert – den logoen som mest effektivt kunne påkalle min oppmerksomhet, formidle noen verdier og ...

Se flere av våre blogger