Blogginnlegg om Annonsering
Slik får du økt trafikk med betalt Instagram-annonsering
Tid: 1 time Vanskelighetsgrad: 3 av 5 Vi har passert 2,3 millioner Instagram-brukere i Norge. Ipsos Norge anslår at hele 75% av dem mellom 18-39 år besøker Instagram daglig. Med andre ord er Instagram en attraktiv kanal å markedsføre i, spesielt for ...
Hvordan opprette en annonsekonto på Facebook
Tid: 1 time Vanskelighetsgrad: 2 av 5 Gjennom annonsering på Facebook kan du nå ut til eksisterende og potensielle kunder. I denne artikkel skal jeg vise deg hvordan du kan opprette en annonsekonto for bedriften din på Facebook.
Slik kan du promotere innhold gjennom en kunde på Instagram
Tid: 30 minutter Vanskelighetsgrad: 2 av 5 For kort tid siden lanserte Instagram muligheten til å sponse andres organiske poster på Instagram gjennom Facebook Ads Manager. Dette gjør det enklere for deg som leverandør å styre annonseringen selv og ...
Hvordan samle inn kontakter via LinkedIn Lead Gen Forms
Tid: 30 minutter Vanskelighetsgrad: 2 av 5 På samme måte som Facebook bruker Lead Ads, bruker LinkedIn noe som heter Lead Gen Forms til å samle inn kontakter. Dette fungerer på samme måte, ved å sende inn et skjema til plattformen. I denne ...
De 3 mest effektive metodene for å generere leads på Facebook
Tid: 1-2 timer Vanskelighetsgrad: 4 av 5 Vet du hvor dine potensielle kunder befinner seg? Facebook har over 2,2 billioner innlogginger i løpet av én måned. 1,45 billioner av disse logger seg inn hver dag. Sannsynligheten for at dine potensielle ...
Få flere kunder ved hjelp av Facebook Lead Ads
Tid: 1 time Vanskelighetsgrad: 3 av 5 Digital annonsering har etablert nye måter for bedrifter å nå og engasjere potensielle kunder på. Til tross for denne utviklingen er det to ting som ikke har endret seg: Verdien av leads med høy kvalitet, og ...
Få flere konverteringer med Google In-market publikum
Tid: 1 time Vanskelighetsgrad: 2 av 5 Ved å ta i bruk Google In-market publikum kan du nå kunder som har kommet lenger i kjøpsprosessen, nemlig de som aktivt søker på dine produkter eller tjenester. Dette kan gi flere konverteringer og samtidig ...
Få mer ut av annonsekronene dine med Google attributter
Tid: 1 time Vanskelighetsgrad: 2 av 5 Med Google attributter gir du de som søker etter deg et bedre og mer konkret bilde av hva du tilbyr. Samtidig kan du optimalisere oppføringene med relevante søkeord.
Facebook Collection Ads: Selg produkter og vis bruksområder i samme annonse
Facebook Collection Ad er et effektivt annonseformat for å vise frem produktene dine visuelt og samtidig vise hvilken situasjon de kan brukes i. I denne oppskriften viser jeg hvordan du setter opp en slik annonse.
Annonsering på Snapchat: Slik øker du trafikken til nettstedet ditt
Tid: 30-60 minutter Vanskelighetsgrad: 2 av 5 Daglig er store deler av den norske befolkningen innom Snapchat-appen. I denne oppskriften viser jeg hvordan du kommer i gang med annonsering på Snapchat og benytter plattformen til å få flere besøkende ...