Blogginnlegg om Annonsering (2)
Hvordan lykkes med annonsering på Google Ads?
Google Ads er en av de mest effektive annonseringsplattformene for å drive trafikk til nettstedet ditt, øke salget og nå ut til målgruppen din. Det kan imidlertid være vanskelig å lykkes hvis du ikke har riktig strategi og tilnærming. Her er noen ...
Hvordan oppnå raske resultater med betalt annonsering
I dette blogginnlegget forklarer jeg hvordan du kan bruke prinsippet om lavthengende frukt til å oppnå raske, gode resultater med betalt annonsering.
Hvilke bilder bør du bruke i annonsene dine?
Hvor viktig er egentlig bildebruk i PerformanceMarketing? Svaret er – ganske viktig! I dette blogginnlegget gir jeg mine beste tips til hvilke bilder som egner seg best når du skal annonsere.
Når bør man investere i performance marketing?
Performancemarketing, eller resultatbasert markedsføring, er en form for digital annonsering hvor aktivitetene baserer seg på løpende måling og analyse, både via automatiske algoritmer og løpende optimalisering. Det er mange fordeler ved å investere ...
Hva er performance marketing?
Måten bedrifter kan jobbe med å annonsere budskapet sitt på har endret seg drastisk med tiden. Før i tiden opererte man med massekommunikasjon hvor man segmenterte på hvilken papiravis som skulle brukes og møtte utfordringer med å kunne måle ...
Hva er en god annonsetekst, og hvordan skriver du den?
Du kan være så god du bare vil på å sette opp målgrupper i Meta Ads Manager, men er ikke annonsene dine gode vil du slite med å generere den trafikken og de leadene du håper på.
Hva er Paid Search og hvordan få mest ut av det?
Se for deg at du bygger et hus, det er en god investering og det gir deg fotfeste langt fram i tid. Men det tar tid, krever tålmodighet, erfaring og det koster penger for materialer og arbeidere. Og hvor skal du være mens huset ditt bygges? Dette er ...
Hvordan jobbe strategisk med SEO?
Som du sikkert allerede vet, er søkemotoroptimalisering (SEO) svært viktig for å skape organisk synlighet. Det vil si den synligheten vi slipper å betale for – og det liker vi! MarkedsPartner har laget et vekstkart for SEO som jeg tenkte jeg skulle ...
Fordeler med Facebook Business Manager og annonsekonto
Vurderer du å begynne med Facebook Business Manager eller er du rett og slett bare nysgjerrig på hva det er? Facebook Business Manager er blant annet et verktøy som gjør det enklere å samle bedriftens aktiviteter på Facebook når dere er flere som ...
Hvorfor du bør samarbeide med en Performance-spesialist
Har du vært fristet til å begi deg ut på betalt annonsering eller det vi kaller Performance-marketing, men du er ikke helt sikker på hvor du skal starte? Du er ikke alene!
Hvordan re-engasjere målgrupper uten tredjepartscookies?
Vi digitalmarkedsførere elsker retargeting-strategier. Å følge opp brukere som har vist interesse for våre tjenester har vært en effektiv konverteringsstrategi i mange år. Men hva skjer nå når både Apple og Google går bort fra å støtte ...