Blogginnlegg om Kundeservice
AI i kundeservice handler like mye om strategi som teknologi
Mange selskaper vurderer helautomatisert kundeservice drevet av AI. I følge en fersk Gartner-rapport er det ikke så enkelt. Den gode nyheten? Rapporten gir klare indikasjoner på hvilke forutsetninger som må være på plass for at AI skal skape verdi i ...
Nå endres forventningene til kundeservice radikalt
Stenger kundeservicen til bedriften din klokken 16? Må kundene dine vente i telefonkø? Må de via en telefonsvarer med tastevalg for å bli satt videre til riktig avdeling eller person? Er det store begrensninger i hva førstelinje kan besvare av ...
Slik skaper du langvarige kundeforhold ved å bruke CRM
Et CRM-system kan brukes til så mangt, blant annet til å effektivisere og forbedre kundeprosesser, forsterke relasjoner og få kontroll på hva som skjer med potensielle og eksisterende kunder. Det ligger jo egentlig litt i ordet Customer Relationship ...
Hvorfor svarer du ikke når kunden fyller ut skjema på hjemmesiden?
Se for deg en kunde som står en stund foran en sofa i en møbelbutikk. En oppgående selger ser kundeadferden og tar kontakt for å hjelpe. Hvis selger mot formodning ikke tar kontakt, men kunden selv går bort til kassen, gir han/hun et tydelig uttrykk ...