Blogginnlegg om Annonsering
Hva er programmatisk annonsering? (Enkelt forklart, uten nerdeprat)
Programmatisk annonsering er fortsatt en av de mest effektive metodene for å kjøpe og selge digitale annonser. I dag er teknologien smartere, mer personalisert og mer regulert enn noen gang før. Her får du en oppdatert og enkel forklaring på hva ...
Dette må du vite om annonsering i 2025
Hvordan kan du sikre at annonsebudsjettet ditt fortsatt gir verdi i en tid hvor markedet endrer seg raskere enn noensinne? Nye teknologier, som kunstig intelligens, har endret måten vi annonserer på – men med det følger også nye utfordringer. Hva ...
Smart annonsering som gir gode B2B-leads på LinkedIn
Å annonsere på LinkedIn er kjent for å være dyrt. Hvis du gjør det riktig, er det derimot mulig å generere relevante B2B-leads uten at det koster for mye. Her er hvordan vi fikk 195 leads til 34 kroner stykk.
Slik revolusjonerer AI Google Ads
Kunstig intelligens (AI) har forvandlet hvordan vi driver digital annonsering og Google Ads er intet unntak. Med AI har Google Ads blitt mer effektivt, målrettet og resultatdrevet, noe som gjør det enklere for markedsførere å nå målene sine. Det som ...
5 måter å øke synligheten din med betalte kanaler
Har virksomheten din produsert og publisert mye kvalitetsinnhold uten å se de store resultatene, er det ikke sikkert at mer innhold er svaret. Kanskje du bør spandere mer av budsjettet på å promotere det. Det finnes hovedsakelig fem måter å gjøre ...
LinkedIn VS Facebook for B2B
Det er vanskelig å velge hvilke plattformer du bør annonsere på. Felles for oss B2B-annonsører er at vi vil nå ut til konkrete målgrupper (ofte beslutningstakere), med bransjespesifikt «nisjeinnhold». Som for eksempel dette blogginnlegget. LinkedIn ...
Slik bruker du AI for bedre kampanjeresultater med Meta Advantage+ Audience
AI (kunstig intelligens) er et av de heteste temaene om dagen, og mange ser etter måter AI kan effektivisere arbeidsdagen på. Meta har lansert flere AI-drevne produkter, inkludert Advantage+ Audience, Advantage+ Shopping Campaigns og Advantage+ ...
Google ruller ut AI-søk: Vil endre annonsering
Når Google gir brukerne svar direkte i søket, vil det være mindre nødvendig å klikke seg inn på lenker. Da stilles det helt andre krav til innholdsprodusenter og annonsører.
Hva er egentlig CAPI og hvorfor bør du bry deg?
Etter stor etterspørsel fra sine brukere, har Apple med sin iOS 14.5-oppdatering gjort det mulig å takke nei til å bli sporet på tvers av apper. Dette har revolusjonert den datadrevne markedsføringen og ført til at Facebook har blitt nødt til å ...
LinkedIn Conversation Ads: kostnadseffektiv og personlig annonsering
LinkedIn er en viktig plattform for B2B-bedrifter som ønsker å komme i direkte kontakt med beslutningstakere, fordi plattformen tillater deg å segmentere godt på stillingstitler, roller og bedrifter.Med Conversation Ads kan du nå flere med mer ...
AI i betalt søk: en game changer
Kunstig intelligens (AI) er blitt en kraftig alliert for markedsførere, og har drastisk endret måten vi nærmer oss betalt søksannonsering på. AI har gjort det mulig å ha en mer effektiv og målrettet tilnærming til betalt søk, med blant annet smarte ...