Blogginnlegg om CRM
Slik kommer du i gang med Shine Enrich
Er du klar for å få bedre datakvalitet i CRM – helt automatisk? Shine Enrich er utviklet for å levere verdi umiddelbart etter oppstart. Her får du en komplett guide til hvordan du kommer i gang, hva som må være på plass, og hvordan løsningen kan ...
Slik får du større verdi fra CRM med alltid oppdaterte bedriftsdata
Når bedriftsdataene i CRM-et ditt alltid er oppdaterte, åpner det seg mange nye muligheter for mer treffsikker kommunikasjon, bedre salgsprioritering og smarte beslutninger. Men hvordan sørge for at du alltid har oppdatert og riktig data?
Verdien av å ha kundeservice i samme system som salg og marked
Mange snakker om synergier mellom salg, marked og kundeservice, men hva betyr det egentlig i praksis? Etter ett år med implementering av Service Hub hos en kunde, vet jeg nøyaktig hva det betyr. Og hvor stor forskjell det kan gjøre. Tenk deg at en ...
CRM er et kraftfullt verktøy i markedsføringen
Det er lett å se for seg kundereisen som en enkel vei fra A til Å, hvor du følger beste vei fra anerkjennelse av behov, til vurdering, til kjøp. I realiteten tar kundene ofte flere omveier før de kommer fram til mål. Om du ønsker et mer fullstendig ...
Dette må du sjekke før du velger CRM-system
Dårlige kundeopplevelser kan være ødeleggende for bedrifter. Du må raskt svare på kundens behov, spesielt hvis det er snakk om negative tilbakemeldinger. Gode kundeopplevelser er hva enhver bedrift ønsker å oppnå, og det å velge et riktig CRM-system ...
Sånn håndterer du webinarflyten i CRM
Skal du arrangere webinar? Det er mye å tenke på, men hvis du har et godt CRM-system kan alt gjøres på et sted! Å håndtere webinarflyten i CRM effektiviserer prosessen med å arrangere webinar, invitere og følge opp deltagere og analysere resultatene.
Hvordan ta inbound marketing til neste nivå med data og CRM
På Inbound-dagen forrige uke holdt jeg, og min kollega Tom Kristian, et foredrag om hvordan du kan forbedre markedsføringen din ved å bruke data og CRM riktig. I dette blogginnlegget oppsummerer jeg de viktigste punktene. Hvis du heller vil se det ...
Slik sikrer du god brukeradopsjon av CRM-systemet ditt
For at bedriften din virkelig skal få utbytte av CRM-systemet må du sikre at det blir tatt godt i bruk av ansatte. I denne artikkelen ser vi nærmere på strategier som hjelper deg med god brukeradopsjon.
Bruk sommeren til å få god datakvalitet
Nå som ferien nærmer seg blir det som regel litt mindre å gjøre hos oss markedsførere. Hvis du skal jobbe i sommer har jeg noen tips til ting du kan gjøre for å forbedre datakvaliteten i CRM-systemet ditt – som du kanskje ikke har tid til ellers.
Derfor burde automatisering være viktig for din bedrift
Hvis du ikke har automatisert noen av dine arbeidsprosesser, burde du begynne med det med en gang. Her er det masse tid spart – og muligheter for å gi dine leads og kunder en mye bedre kundeopplevelse.
Livechatten din kan ikke ta ferie
I en stadig skarpere kamp om kundene er det små marginer som skiller. Tidligere i år gikk jeg gjennom en klassisk digital kundereise hvor jeg hadde erkjent behovet, evaluert løsningen og var i beslutningsfasen. Jeg hadde valgt meg en leverandør og ...