Blogginnlegg om CRM
Slik kommer du i gang med Shine Enrich
Er du klar for å få bedre datakvalitet i CRM – helt automatisk? Shine Enrich er utviklet for å levere verdi umiddelbart etter oppstart. Her får du en komplett guide til hvordan du kommer i gang, hva som må være på plass, og hvordan løsningen kan ...
Slik får du større verdi fra CRM med alltid oppdaterte bedriftsdata
Når bedriftsdataene i CRM-et ditt alltid er oppdaterte, åpner det seg mange nye muligheter for mer treffsikker kommunikasjon, bedre salgsprioritering og smarte beslutninger. Men hvordan sørge for at du alltid har oppdatert og riktig data?
Verdien av å ha kundeservice i samme system som salg og marked
Mange snakker om synergier mellom salg, marked og kundeservice, men hva betyr det egentlig i praksis? Etter ett år med implementering av Service Hub hos en kunde, vet jeg nøyaktig hva det betyr. Og hvor stor forskjell det kan gjøre. Tenk deg at en ...
Dette må du sjekke før du velger CRM-system
Dårlige kundeopplevelser kan være ødeleggende for bedrifter. Du må raskt svare på kundens behov, spesielt hvis det er snakk om negative tilbakemeldinger. Gode kundeopplevelser er hva enhver bedrift ønsker å oppnå, og det å velge et riktig CRM-system ...
Sånn håndterer du webinarflyten i CRM
Skal du arrangere webinar? Det er mye å tenke på, men hvis du har et godt CRM-system kan alt gjøres på et sted! Å håndtere webinarflyten i CRM effektiviserer prosessen med å arrangere webinar, invitere og følge opp deltagere og analysere resultatene.
Hvordan ta inbound marketing til neste nivå med data og CRM
På Inbound-dagen forrige uke holdt jeg, og min kollega Tom Kristian, et foredrag om hvordan du kan forbedre markedsføringen din ved å bruke data og CRM riktig. I dette blogginnlegget oppsummerer jeg de viktigste punktene. Hvis du heller vil se det ...
Støtter CRM-systemet ditt salgsstrategien? [Syv avslørende spørsmål]
Samspillet mellom CRM-systemer og de som skal bruke det, kan i mange bedrifter fortone seg som Charlie Chaplins forhold til fabrikkmaskinene i filmen Modern Times: Monotont og frustrerende. I dette innlegget stiller jeg syv spørsmål som ...
Hvorfor marketing automation og CRM bør kobles sammen
Har bedriften din CRM og Marketing Automation på to ulike plattformer? Da går du glipp av en rekke fordeler, og bør vurdere å integrere systemene. Eller ha de på en og samme plattform.
Nå skal enda mer data flyte i HubSpot!
Se for deg at du har et CRM hvor kontaktinfo oppdateres automatisk. Som gir deg fortløpende informasjon om hendelser som er relevante for deg, som generer forslag til høyaktuelle temaer til åpningssamtaler med potensielle kunder, og hjelper deg å ta ...
Hvordan komme i gang med HubSpot? (7 enkle steg for implementering)
Her er en enkel oversikt over hvordan du går frem for å komme i gang med HubSpot, enten du ønsker gjøre alt selv eller om du får hjelp av en HubSpot-partner. Artikkelen er basert på erfaring fra å implementere og drifte HubSpot for et stort antall ...
Slik tilrettelegger du CRM-systemet for optimalt samarbeid mellom marked og salg
Når markeds- og salgsavdelingen forener seg rundt et felles sett med målsettinger forbedrer man dramatisk ROI på markedsbudsjettet, salgsproduktiviteten, og ikke minst bunnlinjen.